К основному контенту

«Сокіл» («Джура»)

Про проведення у 2017/2018 навчальному році Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»)

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
№ 1278 від 18 вересня 2017 року
Про проведення у 2017/2018
навчальному році Всеукраїнської
дитячо-юнацької військово-патріотичної
гри «Сокіл» («Джура»)
На виконання абзацу 15 статті 3 Закону України «Про оборону України», підпункту 2 пункту 3 Указу Президента України від 12.06.2015 № 334 «Про заходи щодо поліпшення національно-патріотичного виховання дітей та молоді», підпункту 5.2.2 пункту 5.2 Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 № 641 «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах», Положення про Всеукраїнську дитячо-юнацьку військово-патріотичну гру «Сокіл» («Джура»), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 13.06.2012 № 687, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.07.2012 за № 1094/21406, з метою національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді 


НАКАЗУЮ:
1. Провести у 2017/2018 навчальному році Всеукраїнську дитячо-юнацьку військово-патріотичну гру «Сокіл» («Джура») (далі – гра).
2. Затвердити План проведення гри у 2017/2018 навчальному році (додаток 1).
3. Затвердити склад організаційної групи з підготовки Програми ІІІ (Всеукраїнського) етапу гри (додаток 2).
4. Затвердити склад групи з моніторингу підготовки та проведення в районах та областях заходів гри (додаток 3).
5. Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Кононенко Ю. Г.): підготувати пропозиції щодо персонального складу головного штабу з організації та проведення III (Всеукраїнського) етапу гри;
2) сприяти залученню до організації та проведення заходів у межах гри структур Міністерства оборони України, Міністерства молоді та спорту України, Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства культури України, Міністерства соціальної політики України, Українського інституту національної, пам’яті, Адміністрації Державної прикордонної служби України, Державної служби України з надзвичайних ситуацій та інших центральних органів виконавчої влади;
3) сприяти організації та проведенню семінарів-практикумів у регіонах для відповідальних за проведення гри в загальноосвітніх навчальних закладах та організаторів гри у районах, містах і в o6’єднаниx територіальних громадах, підготовці членів таборової старшини та суддівської колегії для забезпечення виконання програми таборувань І та II етапів гри.
6. Департаменту вищої освіти (Шаров O. І.):
1) сприяти запровадженню теоретичного спецкурсу «Історія українського війська» та практичного спецкурсу «Зміст і форми національного та військово-патріотичного виховання учнівської молоді (у V семестрі) для студентів педагогічних навчальних закладів I-II рівнів акредитації;
2) сприяти проведенню літньої педагогічної практики для студентів педагогічних навчальних закладів під час таборувань І, II, III етапів гри.
7. Відділу позашкільної освіти, виховної роботи та захисту прав дитини (Середницька А. Д.):
  • сприяти організації та проведенню семінарів-практикумів у регіонах для відповідальних за проведення гри в професійно-технічних та позашкільних навчальних закладах.
8. Комітету з фізичного виховання та спорту (Стеценко В. Г.):
  • сприяти розробці умов проведення змагань (конкурсів), формуванню та роботі суддівських колегій І, II, III етапів гри.
9. Інституту модернізації змісту освіти (Завалевський Ю. І.):
1) сприяти розробці та затвердженню для загальноосвітніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладів виховних програм і методичних рекомендацій з козацько-лицарського виховання та з пластової виховної методики;
2) сприяти забезпеченню методичного та організаційного супроводу шкільного, І, ІІ, III етапів гри;
3) сприяти залученню обласних інститутів післядипломної освіти до організації та проведення семінарів-практикумів для відповідальних за проведення гри в загальноосвітніх, професійно-технічних та позашкільних навчальних закладах та організаторів гри у районах, містах і в o6’єднаниx територіальних громадах, підготовці членів таборової старшини та суддівської колегії для забезпечення виконання програми таборувань І та II етапів гри.
10. Департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій:
1) забезпечити включення в обласні та районні програми з національно-патріотичного виховання дітей та молоді заходів з організації та проведення шкільного, І та II етапів гри;
2) забезпечити організацію та проведення у 2018 році шкільного етапу гри протягом квітня, I етапу гри у формі 3-5-денного таборування протягом травня, II етапу гри у формі 5-7-денного таборування протягом травня-червня;
3) сприяти до 14 жовтня 2017 р. затвердженню розпорядженнями голови обласної (районної) державної адміністрації або Міського голови складу обласних (районних, міських) штабів гри за участі представників обласних (районних) державних адміністрацій і органів місцевого самоврядування, органів управління освіти, молоді та спорту, культури, фінансів, військових комісаріатів, представників громадських організацій, воїнів АТО та волонтерів;
4) розробити (обновити) методичні рекомендації з питань організації проведення заходів гри у загальноосвітніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладах, проведення шкільного, I та II етапів гри;
5) організувати проведення протягом року семінарів-практикумів для відповідальних за проведення гри в загальноосвітніх, професійно-технічних та позашкільних навчальних закладах та організаторів гри у районах, містах і в об’єднаних територіальних громадах;
6) організувати підготовку членів таборової старшини та суддівської колегії, у тому числі з представників громадських організацій, воїнів АТО та волонтерів, для забезпечення виконання програми таборувань І та II етапів гри;
7) забезпечити методичний та організаційний супровід підготовки роїв-учасників гри у загальноосвітніх, професійно-технічних і позашкільних навчальних закладах, проведення виховних заходів щодо формування в учасників гри національних цінностей, патріотизму та національної свідомості на прикладах героїчної боротьби Українського народу за самовизначення і творення власної держави, ідеалів свободи, соборності та державності; формування цінностей здорового способу життя молоді;
8) забезпечити участь роїв-переможців II етапу гри у III етапі гри.
11. Українському державному центру туризму і краєзнавства учнівської молоді (Неділько С. В.):
1) забезпечити методичний та організаційний супровід шкільного, І, II, III етапів гри;
2) залучити до участі в організації та проведенні заходів гри патріотичні громадські організації, обласні та міські центри (станції) туризму, центри патріотичного виховання, центри позашкільної освіти та інші структурні підрозділи органів державної влади, органів місцевого самоврядування, на які покладено виконання програм з національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді;
3) забезпечити організацію та проведення у серпні 2018 р. у Київській області III етапу гри у формі 12-14-денного таборування;
4) провести підбір і підготовку членів таборової старшини та суддівської колегії, у тому числі з представників громадських організацій, воїнів АТО та волонтерів, для забезпечення виконання програми таборування III етапу грн.
12. Загальноосвітнім, професійно-технічним та позашкільним навчальним закладам:
1) розробити та затвердити річні плани організації та проведення комплексу заходів гри в навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році;
2) створити в навчальних закладах відповідно до Положення про гру структури та органи гри для молодших школярів віком 7-10 років, для школярів, середніх класів віком 11-15 років, для школярів старших класів віком 16-18 років органи учнівського козацького самоврядування.
13. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника міністра Хобзея П. К.
Міністр         Л.М. Гриневич

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Військова служба за контрактом – важлива складова обороноздатності держав и

Військова служба за контрактом – важлива складова обороноздатності держав и У Львові, в  Будинку офіцерів, відбувся науково-практичний семінар для викладачів предмета «Захист Вітчизни» загальноосвітніх навчальних закладів. Близько півсотні освітян обговорили актуальні питання профорієнтаційної роботи щодо пропагування в молодіжному середовищі різних видів військової служби в контексті зміцнення обороноздатності держави та проведення Антитерористичної операції проти російських найманців на Донбасі. Зважаючи на численні зміни в законодавчому полі у військовій сфері та з метою надання достовірної й об’єктивної інформації з обраної тематики, організатори заходу запросили на захід представників силових структур гарнізону – обласного військового комісаріату, регіонального медіа-центру Міністерства оборони України, Національної Гвардії України. Зокрема, Володимир Скоростецький, підполковник, військовий журналіст, поділився інформацією щодо наявних видів комплектування військових час

Організація військово-патріотичного виховання в навчальному закладі

Організація військово-патріотичного виховання в навчальному закладі Курс нашої держави на створення професійної армії (перехід Збройних Сил України на контрактну основу їх комплектування) передбачає зменшення кількості юнаків, котрі будуть призвані до війська для проходження строкової військової служби в мирний час, і одночасно збільшення числа випускників навчальних закладів, яких після досягнення 25-річного віку без проходження військової служби братимуть на військовий облік військовозобов'язаних і призначатимуть для комплектування військових частин на воєнний час лише з допризовною підготовкою. У зв'язку з цим значно зростає роль військової підготовки у стінах навчального закладу, який безпосередньо (і в більшості випадків - раз у житті) дає юнакові знання і вміння, пов'язані з його майбутньою військовою діяльністю. Набуті в закладах освіти військові звання та навички визначатимуть рівень спроможності виконання конституційного обов'язку громадянином Укра

Концепція патріотичного виховання - 2017

Концепція патріотичного виховання - 2017 Сьогодні Українська держава та її громадяни стають безпосередніми учасниками процесів, які мають надзвичайно велике значення для подальшого визначення, першою чергою, своєї долі, долі своїх сусідів, подальшого світового порядку на планеті. В сучасних важких і болісних ситуаціях викликів та загроз і водночас великих перспектив розвитку, кардинальних змін у політиці, економіці, соціальній сфері пріоритетним завданням суспільного поступу, поряд з убезпеченням своєї суверенності й територіальної цілісності, пошуками шляхів для інтегрування в європейське співтовариство, є визначення нової стратегії виховання як багатокомпонентної та багатовекторної системи, яка великою мірою формує майбутній розвиток Української держави. Серед виховних напрямів сьогодні найбільш актуальними виступають патріотичне, громадянське виховання як стрижневі, основоположні, що відповідають як нагальним вимогам і викликам сучасності, так і закладають підвалини для фо