К основному контенту

Військова служба за контрактом – важлива складова обороноздатності держав и

Військова служба за контрактом – важлива складова обороноздатності держав и

У Львові, в  Будинку офіцерів, відбувся науково-практичний семінар для викладачів предмета «Захист Вітчизни» загальноосвітніх навчальних закладів. Близько півсотні освітян обговорили актуальні питання профорієнтаційної роботи щодо пропагування в молодіжному середовищі різних видів військової служби в контексті зміцнення обороноздатності держави та проведення Антитерористичної операції проти російських найманців на Донбасі.
Зважаючи на численні зміни в законодавчому полі у військовій сфері та з метою надання достовірної й об’єктивної інформації з обраної тематики, організатори заходу запросили на захід представників силових структур гарнізону – обласного військового комісаріату, регіонального медіа-центру Міністерства оборони України, Національної Гвардії України.
Зокрема, Володимир Скоростецький, підполковник, військовий журналіст, поділився інформацією щодо наявних видів комплектування військових частин та підрозділів й перспектив їхнього поетапного переходу на комплектування військовослужбовцями за контрактом; розкрив поняття «інформаційна війна» та з власного досвіду навів приклади інформаційно-психологічних операцій, що проводяться росіянами у глобальній мережі Інтернет.

"Нинішнє молоде покоління – поборники нових технологій та активні користувачі Всесвітньої мережі. Це факт. З огляду на це необхідно чітко усвідомлювати, що найбільше інформації вони дізнаються під час віртуального спілкування з однолітками в соціальних мережах. Однак, чи усвідомлюють вони, що чимало інформації – на тлі російської агресії – є відверто брехливою. Адже відомо, що засоби масової інформації сусідньої країни працюють лише на створення «паралельної» реальності, в якій правдивій інформації про події в Україні – немає», - зазначив офіцер.

Володимир Скоростецький також розповів про види неправдивої інформації – фотофейки, відеофейки, «свідчення» очевидців, «повідомлення» закордонних ЗМІ, якими щодня закидають Інтернет, та про ресурси й технології, що допомагають перевіряти достовірність найбільш резонансних «сенсацій» ворожих ЗМІ.
Його розповідь доповнила завідувач бібліотеки 58 Будинку офіцерів Віра Керечан, яка анонсувала періодичні видання оборонного відомства та нові зразки документалістики, що надійшла нещодавно до бібліотечного фонду.
Насиченим та багатим на конструктивний діалог відбувся й виступ представника обласного військового комісаріату Петра Диленка, який ознайомив присутніх із нормативно-правовою базою проходження військової служби за контрактом та аспектами соціального та правового захисту військовослужбовців та членів їхніх сімей.
У підсумковому слові Борис Шарун, методист Навчально-методичного центру освіти м. Львова, зазначив, що інформація була корисною для всіх учасників заходу.

«Ми отримали чимало нової інформації та відповідей на деякі злободенні питання. Визначили ті, на які необхідно звернути особливу увагу вже в найближчій перспективі. Але давайте проаналізуємо все те, що вже зроблено і те, що будемо робити до кінця поточного року. Профорієнтаційну роботу, яка покладена на вчителя ніхто не відміняв і я знаю, що її потрібно проводити на своїх заняттях. Тому що тут зібралися, власне, ті вчителі, які вболівають за предмет, які готові стати справжніми наставниками для своїх учнів. Це правда. У цьому навчальному році ми відвідали один з передових навчальних закладів Збройних Сил України – Національну академію сухопутних військ. Більше 400 учнів разом зі своїми викладачами змогли ознайомитися з умовами навчання та життєдіяльністю цього військового навчального закладу і, що важливо, близько 20 учнів зацікавилися перспективою навчання в ньому. До кінця цього року плануємо навідатися у гості однієї з військових частин Високомобільних десантних військ ЗС України», - зазначив Борис Шарун.

Логічним завершенням науково-практичного семінару стало виокремлення трьох важливих напрямків подальшої роботи. А саме:
1. Налагодження співпраці з представниками оборонного відомства щодо сприяння укомплектування кабінетів предмета «Захист Вітчизни» в школах навчальною зброєю, муляжами зброї та боєприпасів, засобами індивідуального захисту;
2. Більш активно залучати до профорієнтаційних заходів представників військових частин, військових комісаріатів, профільних навчальних закладів, військовослужбовців – учасників Антитерористичної операції;
3. Збільшення, щоправда, вже у новому навчальному році, потижневого навантаження викладачам предмета з 1,5 до 2 годин.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Концепція патріотичного виховання - 2017

Концепція патріотичного виховання - 2017 Сьогодні Українська держава та її громадяни стають безпосередніми учасниками процесів, які мають надзвичайно велике значення для подальшого визначення, першою чергою, своєї долі, долі своїх сусідів, подальшого світового порядку на планеті. В сучасних важких і болісних ситуаціях викликів та загроз і водночас великих перспектив розвитку, кардинальних змін у політиці, економіці, соціальній сфері пріоритетним завданням суспільного поступу, поряд з убезпеченням своєї суверенності й територіальної цілісності, пошуками шляхів для інтегрування в європейське співтовариство, є визначення нової стратегії виховання як багатокомпонентної та багатовекторної системи, яка великою мірою формує майбутній розвиток Української держави. Серед виховних напрямів сьогодні найбільш актуальними виступають патріотичне, громадянське виховання як стрижневі, основоположні, що відповідають як нагальним вимогам і викликам сучасності, так і закладають підвалини для фо

Організація військово-патріотичного виховання в навчальному закладі

Організація військово-патріотичного виховання в навчальному закладі Курс нашої держави на створення професійної армії (перехід Збройних Сил України на контрактну основу їх комплектування) передбачає зменшення кількості юнаків, котрі будуть призвані до війська для проходження строкової військової служби в мирний час, і одночасно збільшення числа випускників навчальних закладів, яких після досягнення 25-річного віку без проходження військової служби братимуть на військовий облік військовозобов'язаних і призначатимуть для комплектування військових частин на воєнний час лише з допризовною підготовкою. У зв'язку з цим значно зростає роль військової підготовки у стінах навчального закладу, який безпосередньо (і в більшості випадків - раз у житті) дає юнакові знання і вміння, пов'язані з його майбутньою військовою діяльністю. Набуті в закладах освіти військові звання та навички визначатимуть рівень спроможності виконання конституційного обов'язку громадянином Укра